Wat moet ik doen als ik vragen heb over digitale facturatie?

Bijdrage & abonnementen

Terug naar : faq

Heb je vragen over jouw digitale factuur of betalingsaanvraag? Dan is het belangrijk om zo snel mogelijk te reageren. Facturen en betalingsaanvragen die niet binnen de 10 dagen schriftelijk gecontesteerd worden, worden beschouwd als volledig aanvaard en betaalbaar.  

Belangrijk: vragen hebben over de factuur of betalingsaanvraag betekent niet dat jouw plicht tot betaling wordt opgeschort. Betaal dus tijdig je factuur of betalingsaanvraag om te vermijden dat je verwijlinteresten moet betalen. 
 

Vragen over jouw facturatie of betalingsaanvraag? 

Bij elke mail over facturatie of betalingsaanvraag is het belangrijk dat je jouw klantennummer, factuurnummer en/of btw-nummer vermeldt. 

 

  • Heb je een vraag over de betalingsaanvraag of de factuur van jouw Buildwise-lidmaatschap, stuur dan een mail naar contact@buildwise.be 
  • Heb je een vraag over digitale facturatie, stuur dan een email naar publ@buildwise.be 
  • Heb je vragen over andere facturen? Stuur dan een mail naar creditcontrol@Buildwise.be.