Buildwise zet campagne ‘Blink uit op elke werf’ voort op sociale media 

Terug naar : nieuws

‘Blink uit op elke werf’ blijft dé slagzin waarmee Buildwise zijn leden wil aansporen om te ontdekken waar ze allemaal recht op hebben dankzij de jaarlijkse bijdrage. Te veel aannemers hebben nog steeds geen duidelijk beeld van welke kennis, opleidingen en diensten Buildwise ter beschikking stelt.  

Het einde van de stickeractivatiecampagne komt stilaan in zicht (eind februari), maar dat betekent niet het einde van de actie ‘Blink uit op elke werf’. Buildwise blijft immers van 5 februari tot en met 17 maart op sociale media inzetten op het uitbouwen van zijn naamsbekendheid. Daarbij is er aandacht voor de unieke voordelen die aansluiting bij Buildwise biedt, en in het bijzonder voor de dienst Technisch Advies.  

“Het is cruciaal voor onze aannemers en installateurs dat we hen snel en deskundig kunnen bijstaan wanneer ze problemen op de werf ondervinden”, zegt Olivier Vandooren, CEO van Buildwise. “De dienst Technisch Advies lost elke dag gemiddeld 61 bouwproblemen op en bezoekt jaarlijks meer dan 1000 werven.  Uit de evaluatiebevraging achteraf komt naar voor dat liefst 15.000 bouwprofessionals ons technisch advies een score van 9/10 geven!” 

Voor deze campagne werd de landingspagina van de dienst Technisch Advies geoptimaliseerd!